Sakarya'nın Adapazarı ilçesinde, 72 saat boyunca kayıp olarak aranan 61 yaşındaki Ali Süer, kendi isteğiyle evine döndü. Ailesiyle yaşadığı tartışmanın ardından evden ayrılan Süer'in sağlığı yerinde.
19 Haziran Cuma gecesi, Bursa'nın Karacabey ilçesindeki Ekmekçi Mahallesi'nde ailesiyle tartışan Ali Süer, cep telefonunu evde bırakarak ormanlık alana gitmişti. Uzun süre eve dönmemesi üzerine endişelenen yakınları, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne kayıp ihbarında bulundu. İhbar üzerine Karacabey İlçe Jandarma Komutanlığı, AFAD ve çeşitli arama kurtarma ekipleri geniş çaplı bir arama çalışması başlattı.
Arama çalışmaları sırasında, Ali Süer'in kaybolduğu bölgedeki ormanlık alanlar ve gölet çevreleri tarandı. Üç gün boyunca süren çalışmaların sonunda, Ali Süer 23 Haziran Pazartesi günü kendi isteğiyle eve döndü. Dönüşünde, dağlık alanda geçirdiği süre boyunca hiçbir şey yemediğini ve arama ekiplerinin seslerini uzaktan duyduğunu belirtti.
Evine dönüşünün ardından sağlık ekipleri, Ali Süer'i kontrol amaçlı Karacabey Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Yapılan muayenelerde, sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Süer'in sağ salim evine dönmesi, günlerdir kendisinden haber bekleyen ailesi ile arama çalışmalarına katılan ekipler tarafından büyük bir sevinçle karşılandı.