Antalya'da Akdeniz Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet ve 10. Dönem Yemin Töreni'ni büyük bir coşku ve gururla gerçekleştirdi. Atatürk Konferans Salonu’nda yapılan törene, üniversite yönetimi, öğretim üyeleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.

Rektör Prof. Dr. Özlenen Özkan, konuşmasında diş hekimliğinin köklü tarihine vurgu yaptı. Medeniyetlerin sadece savaşlarla anlatılamayacağını ifade eden Özkan, gerçek uygarlığın insan acısını dindirebilme yeteneğiyle ölçüldüğünü belirtti. Mezunların, Antik Mısır'dan günümüze kadar gelen bilim mirasının yeni temsilcileri olduğunu söyledi.

Sağlık sektöründe yaşanan dijital dönüşüme de dikkat çeken Rektör Özkan, teknolojinin gelişmesine rağmen hekimlikteki insani dokunuşun yerini hiçbir makinenin alamayacağını vurguladı. Mezunlara sadece mesleki bilgiyle sınırlı kalmamalarını, entelektüel yönlerini de geliştirmelerini tavsiye etti.

Mezuniyet töreninde, dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve diplomaları takdim edildi. Mezunlar, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Alper Kuştarcı'nın yeminlerini ettirmesinin ardından keplerini atarak iş hayatına ilk adımlarını attılar.