Alanya'da Gönül Kemal Reisoğlu İlkokulu 2’nci sınıf öğrencileri, harçlıklarını bir araya getirerek Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı'na (TSKGV) anlamlı bir bağışta bulundu. Bu harekete, öğretmenleriyle birlikte vakfın Alanya Fahri Tanıtım Kurulu'nu ziyaret ederek imza attılar.

Öğrenciler, harçlıklarının bulunduğu kumbarayı vakıf yetkililerine teslim ederken, vakfın çalışmaları hakkında bilgi aldılar ve tanıtım filmi izleyerek vatan sevgisinin önemini bir kez daha anladılar.

TSKGV Alanya Fahri Tanıtım Kurulu Başkanı Refik Özdemir, öğrencilerin yaptığı bu bağışın maddi değerinden çok, vatan sevgisi ve sorumluluk duygusunu temsil ettiğini belirtti. “Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın yüreklerinden kopan anlamlı bir bağışa tanıklık ediyoruz. Bu bağış, milletimizin birlik ve beraberlik ruhunun en güzel örneğini göstermektedir” dedi.

Bağış yapan öğrencilerden Ahmet Tuna Atalay (8), “Biz paylaşmak için, vatan için böyle bir şey yaptık. Güçlü ordu, güçlü Türkiye demektir. Arkadaşlarımla birlikte bu parayı topladık. Sonra buraya getirdik. Bağış yaptık. Bütün Türkiye'deki arkadaşlarımı bağış yapmaya çağırıyorum” sözleriyle arkadaşlarına seslendi.

Etkinlik sonunda öğrencilerle hatıra fotoğrafı çekildi. Bu anlamlı hareket, Alanya'daki miniklerin vatan sevgisini ve dayanışma ruhunu bir kez daha gözler önüne serdi.