Manisa'nın Alaşehir ilçesinde, son günlerde kulağında artan ağrı ve işitme kaybı yaşayan Ali Demir, Salihli'deki özel bir hastaneye gitti. Yapılan muayenede, Ali'nin sol kulağında ölü bir Japon böceği bulundu. Kulak Burun Boğaz Uzmanı Opr. Dr. Mehmet Türkyılmaz'ın başarılı operasyonuyla böcek çıkarıldı.
Ali Demir, bağda çalışırken kulağına bir şey kaçtığını düşündüğünü belirtti. Zamanla artan ağrı ve işitme kaybı yaşadığını söyleyen Demir, “Meğerse kulağımdaki rahatsızlığın nedeni Japon böceğiymiş,” dedi.
Opr. Dr. Mehmet Türkyılmaz, özellikle yaz aylarında kulak içerisine böcek kaçması gibi vakalarla sık karşılaştıklarını dile getirdi. Vatandaşların bu tür durumlarda kendi imkanlarıyla müdahale etmek yerine, zaman kaybetmeden bir sağlık kuruluşuna başvurmalarını önerdi.