Antalya'nın kalbinde, Batmanlılar bir araya geldi! Antalya Batmanlılar Derneği, ATSO seçimlerinde Beyaz Grup adayı Reşat Güney’i destekleyeceklerini duyurdu. Üyeler, birlik olmanın gücüne inandıklarını vurgulayarak iş dünyasını sandığa davet etti.

Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) seçimleri için geri sayım başladı. Ekim ayında gerçekleşmesi planlanan seçimlerde, Beyaz grup adayı Reşat Güney’e önemli bir destek geldi. Antalya Batmanlılar Derneği, yönetim kurulu ve üyeleriyle yaptığı istişareler sonrasında bu kararı aldıklarını açıkladı. Dernek, şehir ekonomisine katkıda bulunacak bir vizyonla hareket ettiklerini belirtti.

Yapılan değerlendirmelerin ardından, ATSO seçimlerinde Beyaz Grup adayı Reşat Güney’in desteklenmesi kararlaştırıldı. Açıklamada, Güney’in esnafın sorunlarına kalıcı çözümler üreteceğine olan inançları ifade edildi.

Dernek, meslek komitelerinde kendilerini temsil edecek isim olarak Antalya Batmanlılar Derneği Başkanı ve 30. Grup Başkan Adayı Nejat Pekince’nin arkasında tek vücut durduklarını duyurdu. Antalya’da üretim yapan ve istihdam sağlayan tüm üyeler ile iş insanlarına çağrıda bulunarak, güçlü birlikteliğin sandıkta gösterilmesi gerektiğinin altını çizdiler. Bu sürecin, hem üyelerin haklarının korunmasına hem de şehir ekonomisinin büyümesine katkı sunacağına dikkat çekildi.

Reşat Güney, ATSO’ya başkanlık için adaylığını koyan ilk isim olarak projelerini kamuoyu ile paylaşmaya başladı. Üye odaklı bir anlayışla hareket ettiğini belirten Güney, Antalya’nın potansiyelinin çok daha fazla olduğunu söyledi. Tarım ve turizmin yanı sıra teknoloji alanında da Antalya’nın büyümesi gerektiğini vurgulayan Güney, bu konuda hazırladığı projeleri ilerleyen günlerde paylaşacağını açıkladı.