Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde yaşanan korkunç bir cinayet davasında tanık ifadeleri, olayın seyrini değiştirecek nitelikte. Eski eşi Hanım Biçer'i öldürmekle suçlanan Hızır Çelik'in davasında, sanığın kız arkadaşı, olay gecesi sanığın kendisine 'Trafikte birisini öldürdüm' dediğini öne sürdü.
11 Eylül 2025 tarihinde Güzeloba Mahallesi'nde yaşanan olayda, Hızır Çelik'in boşandığı eşi Hanım Biçer ile tartıştıktan sonra, genç kadını eşarbıyla boğarak öldürdüğü iddia ediliyor. Olayın ardından yaklaşık üç saat boyunca evde kalan sanık, 16 saat sonra Hanım Biçer'in kardeşine arayarak, "Ben kızı öldürdüm, haberiniz olsun" dedi ve Yeniköy Polis Amirliği'ne giderek teslim oldu.
Polis ekipleri, ihbarın ardından adrese gittiğinde Hanım Biçer'in cansız bedenini buldu. Olay yerinde yapılan incelemelerin ardından genç kadının cenazesi otopsi için Antalya Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Savcılık, Hızır Çelik'in 'kadına karşı kasten öldürme' ve 'hırsızlık' suçlarından cezalandırılmasını talep etti.
Davanın ikinci duruşmasında, sanığın kız arkadaşı Svitlana L., olay günü yaşananları anlattı. Svitlana, Hızır'ın kendisine çocuklarıyla birlikte geleceğini söylediğini, akşam saatlerinde gelen sanığın telaşlı bir şekilde banyoya gittiğini belirtti. 'O bana trafikte birisini öldürdüğünü söyledi, eşini öldürdüğünü söylemedi' diyerek tanıklık etti. Hızır Çelik'in eski eşine yönelik tehditleri de dikkat çekti. Maktulün ağabeyi Recep Biçer, sanığın boşanma sürecinde ve sonrasında tehditler savurduğunu, 'Hanım'ı öldüreceğini çevresindekilere söylediğini dile getirdi.
Bu trajik olay, Antalya'da kadına yönelik şiddetin ve boşanma süreçlerinin getirdiği tehlikeleri bir kez daha gözler önüne serdi. Duruşma, taraf avukatlarının katılımıyla devam ederken, sanığın durumu ve verilecek ceza merakla bekleniyor.