Antalya'nın Manavgat ilçesinde, polis ekiplerini gören bir motosiklet sürücüsü, motosikletini bırakıp hızla olay yerinden uzaklaştı. Emek Mahallesi'nde meydana gelen olayda, ihbara giden polis aracını gören kimliği belirsiz şahıs, ani bir kararla motosikletini terk etti.
Olay yerine gelen Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, bıraktığı motosiklet üzerinde yaptıkları kontrollerde dikkat çeken detaylar buldu. Plakasız motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, ayrıca muayene ve sigortasının olmadığı belirlendi.
Motosiklet sahibine uygulanan ceza ise dikkat çekici. Plakasını takmamaktan 46 bin TL, muayenesinin olmamasından 2 bin 719 TL, sigortasının olmaması nedeniyle ise 1,246 TL ceza kesildi. Toplamda 49 bin 965 TL'ye ulaşan ceza, motosikletin yediemin otoparkına çekilmesiyle sonuçlandı.