Antalya, bu yıl tatilcilerin gözdesi olmaya devam ediyor. Haziran ayıyla birlikte otellere yapılan rezervasyonlarda büyük bir artış yaşanıyor. Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Başkanı Hakan Saatçioğlu, "Haziranın başından itibaren yoğun bir rezervasyon talebi almaya başladık. Geçen seneki rakamlara çok yaklaşıyoruz," dedi.

Şu an itibarıyla 4 milyon 800 bin misafiri ağırladıklarını belirten Saatçioğlu, "Ruslar, 450 bin kişiyle yine ilk sırada. Ardından Almanlar ve İngilizler geliyor. Temmuz ve ağustos ayları için de umutluyuz," diye ekledi.

Ukrayna pazarında yaşanan artışın da dikkat çektiği açıklamalarında, geçen yıl yüzde 20’lik bir artış gördüklerini ve bu yıl da benzer bir yükseliş beklediklerini vurguladı. Saatçioğlu, otelcilerin hızlı bir şekilde adapte olduğunu ve bu durumun meyvelerini topladıklarını belirtti.

Antalya'nın bu yıl da tatilciler için cazibe merkezlerinden biri olmaya devam etmesi, bölgedeki esnaf ve turizm çalışanları için büyük bir umut kaynağı. Yerel halk, bu hareketlilikle birlikte yaz sezonunun bereketli geçmesini bekliyor.