Antalya Havalimanı, bu kez yiyecek-içecek fiyatlarıyla gündeme geldi. Alman turist bir çift, havalimanındaki bir restorandan 4 cheeseburger ve 2 kola almak için tam 51 Euro ödedi. Bu yüksek hesap karşısında şaşkınlıklarını gizleyemeyen çift, duruma tepki gösterdi.

Her yıl milyonlarca yerli ve yabancı yolcuyu ağırlayan Antalya Havalimanı, yaz sezonunda yoğun bir trafiğe ev sahipliği yapıyor. Ancak bu yıl, havalimanındaki yiyecek ve içecek fiyatları sosyal medyada ve turistler arasında tartışma konusu haline geldi. Yolcular, özellikle fiyatların oldukça yüksek olduğunu düşünüyor.

McDonald's şubesinden sadece 4 standart cheeseburger ve 2 kola alan Alman turist çift, 51 Euro'luk hesapla karşılaşınca büyük bir hayal kırıklığı yaşadı. "Daha önce de havalimanı fiyatlarına şaşırmıştık ama bu kadarı tam bir soygun, resmen rezalet" diyerek yaşadıkları duruma sert bir tepki verdiler.