Antalyaspor’a destek için düzenlenen yürüyüşte, Antalyaspor Derneği ve A.Ş. Başkanı Mustafa Ergün sert açıklamalarda bulundu. ‘Evet çok üzgünüz. Düştük ama bu takım sahipsizlikten, parasızlıktan düştü. Yazıklar olsun bu şehre’ diyerek duygularını dile getiren Ergün, yaşanan durumu derin bir üzüntüyle karşıladı.

Geçtiğimiz günlerde yapılan Seçimli Genel Kurul’da tek aday olarak başkanlık koltuğuna oturan Ergün, yürüyüşe katılan taraftarlara hitap etti. Antalyaspor taraftar grubu olan 07 Gençlik ve Red Soldiers’ın düzenlediği yürüyüş, Antalyaspor Stadı önünden başlayarak Cumhuriyet Meydanı’na kadar devam etti. Yüzlerce taraftarın katıldığı bu yürüyüşte, Ergün, ‘Bu takım sahipsizlikten düştü. 40 milyon euro parayı ödemediğimiz için düştük’ sözleriyle, şehrin takıma sahip çıkması gerektiğini vurguladı.

Ergün, Antalyaspor'un borcunu ödemek için yeni bir kampanya başlatacaklarını da açıkladı. 30 bin koltuğun 50 bin TL’den satılacağını belirten Ergün, ‘Antalya şehri çok büyük bir şehir, tarihine sahip çıkacak. Gelin tek ses, tek yürek olalım’ diyerek, taraftarları birlik olmaya çağırdı.

Antalyaspor otobüsü ile şehrin her yerini dolaşacaklarını ifade eden Ergün, ‘Hiç kimse bizi bir koltuk almak yerine kapıdan çevirmesin. Bu tek başına olabilecek bir başarı hikayesi olamaz’ dedi. Ayrıca, transfer tahtasını açacaklarını ve takımdaki yabancı sayısını 6’ya düşüreceklerini de sözlerine ekledi.