Antalyaspor AŞ'nin yeni başkanı Mustafa Ergün, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte taraftarlarıyla buluşarak birlik ve beraberlik mesajı verdi. Corendon Airlines Park Antalya Stadı önünde toplanan taraftarların tezahüratları eşliğinde başlayan yürüyüş, Cumhuriyet Meydanı'nda son buldu.

Mustafa Ergün, burada yaptığı konuşmada, Antalya'nın takımına sahip çıkması gerektiğini vurguladı. "Antalya, çok büyük bir şehir. Tarihine, anılarına, markasına ve takımına sahip çıkacak. Tek ses, tek yürek olalım. Hep birlikte el ele takımımızı tekrar Süper Lig'e çıkaralım," dedi.

Ergün, kulübün borçlarını azaltmak için yeni bir destek kampanyası başlatacaklarını duyurdu. Kampanya kapsamında statta bulunan 30 bin koltuğun satışa sunulacağını belirten Ergün, iş dünyasından destek beklediklerini ifade etti. "Her bir iş adamı, koltuğun tanesi 50 bin liradan bir koltuk alsa bu takım en kısa sürede Süper Lig'de layık olduğu yerde olacak," şeklinde konuştu.

Yarın itibarıyla Antalyaspor'un otobüsüyle şehrin her yerini dolaşacaklarını söyleyen Ergün, fabrikaları tek tek ziyaret edeceklerini de belirtti. Etkinliğe, Antalyaspor AŞ'nin eski başkanı Rıza Perçin de katıldı.