Antalyaspor, FIFA'dan gelen yasakla adeta kilitlendi. Yönetim, hem mevcut oyuncuları korumanın hem de transfer yasağını kaldırmanın hesaplarını yaparken, takımda önemli belirsizlikler yaşanıyor. Abdulkadir Ömür ile yollar ayrıldı, ancak kaptan Veysel Sarı ve diğer 6 oyuncunun durumu hâlâ muamma.
Takım bu sezon 1. Lig’de mücadele ederken, 30 Haziran 2026 tarihinde sözleşmesi sona erecek 8 oyuncunun kaderi büyük bir endişe kaynağı. Kaptan Veysel Sarı, 6 yıldır kırmızı-beyazlı formayı terletiyor ve 432 maça çıkarak önemli bir rekora imza attı. Ancak, sözleşmesinin yenilenip yenilmeyeceği bilinmiyor.
Sözleşmesi 30 Haziran'da sona erecek bir diğer oyuncu ise Van De Streek. Bu sezon 25 maçta 5 gol ve 3 asistle takımın en önemli gol silahlarından biri oldu. Antalyaspor’un alacaklarını alamadığını iddia eden Georgiy Dzhikiya’nın sözleşmesini tek taraflı feshetmesi bekleniyor.
Antalyaspor’un mali disiplinsizlik nedeniyle kapalı olan transfer tahtasının açılması için yeni başkan Mustafa Ergün, taraftarlara umut verdi. Cumhuriyet Meydanı’nda yaptığı açıklamada, “Takımdaki yabancı sayısını 6’ya düşüreceğiz ve transfer tahtasını açacağız” dedi. Bu süreç, Antalyaspor için hayati bir dönüm noktası olacak.