Balıkesir’in Ayvalık ilçesinde, Ayvalık Türk Halk Müziği Anadolu’dan Sesler Korosu, "Türkülerle İlimiz ve Yöremiz" adlı konserinde dinleyicilere unutulmaz bir gece yaşattı. Salonu dolduran yüzlerce türkü sever, Balıkesir ve Ege Bölgesi’nin sevilen eserlerini dinlemenin keyfini çıkardı.
Şef Namık Arslan yönetimindeki koro, Ayvalık Belediyesi’ne ait Rauf Denktaş Kültür Merkezi’nde sahne aldı. Konserde, Balıkesir, İzmir, Manisa, Aydın, Denizli, Isparta, Muğla, Çanakkale ve Kıbrıs yörelerine ait birçok eser başarıyla icra edildi.
"Bir dolu türkü söylemek değil, türküleri doğru söylemek" anlayışıyla çalışan koronun repertuarında; "Yazın Çiçeği", "İki Keklik", "Acı Biberim Acı" gibi eserler yer aldı. Salon, bu unutulmaz melodilerle yankılandı.
Konserde sazlarda Murat Güler, Samiha Çarkçı, Ertan Toprakhisar, Hüseyin Yalçın ve Cavit Sarıbey görev aldı. Levent Öz ud, Hakkı Okur ney, Mehmet Güray kajon ve Sevinç Arslan ise bendir ile müziğe eşlik etti. Konser sonunda Müzik Öğretmeni ve Koro Şefi Namık Arslan, türkülerin kültürel mirasın en önemli parçaları olduğunu vurgulayarak, "Atalarımızdan emanet kalan türkülerimizi özünü bozmadan gelecek kuşaklara aktarmaya çalışıyoruz" dedi. Arslan, bu konseri kısa süre önce kaybettikleri arkadaşları Fatoş’a armağan ettiklerini belirtti.