Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, 'Huzur ve Kardeşlik Yürüyüşü' kapsamında Sakarya İl Ormanı'nda öğretmenlerle bir araya gelerek doğa yürüyüşü yaptı ve eğitim üzerine sohbet etti.

Bakan Tekin, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Güne Sakarya'da, doğanın kalbinde öğretmenlerimizle yürüyerek başladık. Sakarya Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğümüzün parkurunda hem yürüdük hem hasbihal ettik. Birlikte atılan her adımın, paylaşılan her sohbetin eğitim yolculuğumuza güç kattığına inanıyorum. Doğayla iç içe, muhabbetle dolu güzel bir sabah oldu," ifadelerine yer verdi.

Sakarya İl Milli Eğitim Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin merkezinde yer alan bütüncül gelişim anlayışı doğrultusunda, öğretmenlerin mesleki gelişimlerinin yanı sıra bedensel, ruhsal ve sosyal yönden de desteklenmesini amaçlayan "Huzur ve Kardeşlik Yürüyüşü"nün, Sakarya İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Bakırtaş ve çok sayıda öğretmenin katılımıyla gerçekleştirildiği belirtildi.