Bandırma, gençlerin geleceğine ışık tutmaya devam ediyor! Balıkesir İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Çocuk ve Gençler Sosyal Koruma ve Destek Programı (ÇOGEP) kapsamında düzenledikleri etkinliklerle, öğrencileri bilinçlendirmek için kolları sıvadı. Şehit Süleyman Bey Ortaokulu ve Borsa İstanbul Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirilen bu anlamlı programda, teknoloji bağımlılığı, siber zorbalık, trafik güvenliği ve polislik mesleği gibi önemli konular ele alındı.
Etkinlikte Balıkesir Üniversitesi Öğretim Görevlisi Emine Mutafçı da yer aldı. Öğrencilere, dijital dünyada güvenli davranışlar geliştirme ve toplumsal kurallara uyum sağlama konularında bilgi verildi. Özellikle teknoloji bağımlılığının olumsuz etkileri ve siber zorbalıkla mücadele yöntemleri üzerinde duruldu. Emniyet yetkilileri, bu tür eğitimlerin gençlerin sosyal ve kişisel gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla devam edeceğini vurguladı.
Bu tür projeler, Bandırma'daki genç bireylerin bilinçli ve güvenli bir yaşam sürmelerine yardımcı olmayı hedefliyor. Eğitimlerin devam etmesi, geleceğin teminatı olan çocuklarımız için büyük bir adım olarak değerlendiriliyor.