Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, yeni güne Fatih Caddesi’nde esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelerek başladı. Başkan Çiftçi, bölgedeki iş yerlerini ziyaret ederek esnaflara hayırlı işler ve bol kazançlar diledi.
İlçe sakinleriyle sürekli iletişim halinde olmaya özen gösteren Başkan Çiftçi, Fatih Caddesi’ndeki ziyaretleri sırasında vatandaşlarla da samimi sohbetler gerçekleştirdi. Esnafların ve bölge halkının görüş ve taleplerini dinleyen Çiftçi, sorunları yerinde tespit etmeye çalıştı.
Ziyaretlerinin ardından bir açıklama yapan Başkan Çiftçi, “Güne esnaflarımızla başladık. Emek ve alın teriyle helal rızkının peşinde olan kıymetli esnaflarımızı ziyaret ederek hayırlı işler, bereketli kazançlar diledik. Güler yüzleri ve samimi karşılamaları için kendilerine gönülden teşekkür ediyorum. Rabbim muhabbetimizi, birlik ve beraberliğimizi daim eylesin” ifadelerini kullandı.