Hatay'da gerçekleşen Spor Toto Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası, 67 ilden 917 sporcunun katılımıyla büyük bir heyecana ev sahipliği yaptı. Türkiye'nin dört bir yanından gelen judocular, farklı sıkletlerde kıyasıya mücadele ederken, tribünlerdeki sporseverler de bu heyecan dolu anlara büyük destek verdiler.
Bu organizasyonda, Çerkezköy Belediyesi Spor Kulübü adına ringe çıkan genç sporcu Berrak Bekci, 36 kilogram kategorisinde gösterdiği üstün performansla rakiplerini geride bırakarak Türkiye üçüncüsü olmayı başardı. Bronz madalya kazanan Bekci, Çerkezköy'e büyük bir gurur yaşatırken, elde ettiği bu başarıyla Judo Milli Takımı'na seçilme şansını da yakaladı.
Berrak Bekci, milli takım kampına katılacak ve kamp sürecinin ardından Balkan Şampiyonası ve Avrupa Şampiyonası'nda ay-yıldızlı formayla Türkiye'yi temsil edecektir. Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay da genç sporcuyu kutlayarak, "Elde ettiği bu önemli başarıyla Milli Takım'a seçilen sporcumuz, milli takım kampının ardından uluslararası arenada ülkemizi temsil edecek. Kendisi ve emeği geçen antrenörleri yürekten tebrik ediyorum" dedi.
Berrak Bekci'nin Türkiye Şampiyonası'nda elde ettiği bu değerli derece, hem Çerkezköy Belediyesi Spor Kulübü'nü hem de ilçeyi gururlandırırken, genç sporcunun uluslararası başarılarına devam etmesi bekleniyor.