Bodrum'da Peksimet Mahallesi'nde bulunan Hafriyat ve Bağ-Bahçe Atıkları Kabul Sahası, ekonomik ömrünü tamamladı. Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin aldığı karar doğrultusunda, bu alan artık özel araçlardan malzeme kabul etmeyecek. Rehabilitasyon çalışmaları nedeniyle sahaya sadece belediyeye ait araçlar malzeme taşımaya devam edecek.
Bu uygulama, 2026 yılı sonuna kadar sürecek. Bodrum ilçesindeki bağ ve bahçe atıklarının güvenliği sağlamak amacıyla, Milas Katı Atık Düzenli Depolama Sahası’na yönlendirilmesi kararı alındı. Bu sayede, hem vatandaşların can ve mal güvenliği korunacak hem de doğaya kazandırma süreci başlayacak.
Muğla Büyükşehir Belediyesi, bu geçiş sürecinde vatandaşlardan anlayış ve iş birliği bekliyor. Belirtilen düzenlemeye gösterilecek hassasiyetin, hem çevre hem de toplumsal güvenlik açısından büyük önem taşıdığı vurgulandı.