Bolu TEM Otoyolu'nda, Dağkent mevkiinde seyir halindeki bir tırın motor kısmından alevler yükseldi. Sürücünün aracı hemen emniyet şeridine çekmesiyle birlikte alevler tüm tırı sardı. Olayda can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, tır ve dorsesi kullanılamaz hale geldi.
Yangın, Ankara istikametine giden tırın motor bölümünden dumanların çıkmasıyla başladı. Durumu fark eden sürücü, hızla emniyet şeridine çekerek 112 Acil Çağrı Merkezi’ne haber verdi. Sürücü araçtan inmesinin hemen ardından alevler büyüyerek kabini ve dorsenin büyük bir kısmını sardı.
Bölgeye sevk edilen Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, yangına hızlı bir şekilde müdahale etti. Yoğun çalışmalar sonucunda alevler kontrol altına alınarak tamamen söndürüldü. İtfaiye ekipleri, yangın sonrası bölgede soğutma çalışması da gerçekleştirdi.
Yangın nedeniyle tır tamamen kullanılamaz hale gelirken, otoyolda seyreden diğer sürücüler kısa süreli panik yaşadı. Olay anında trafik akışı kontrollü şekilde sağlanırken, yangının çıkış sebebiyle ilgili inceleme başlatıldı.