Denizli Büyükşehir Belediyesi, Çameli ilçesine kazandırdığı yeni içme suyu deposuyla bölgedeki su sorununa kalıcı bir çözüm sunuyor. 19 milyon TL’lik yatırımla inşa edilen 1.000 metreküplük tesis, ilçenin en büyük içme suyu deposu olma özelliğini taşıyor ve özellikle yüksek kesimlerde yaşanan su kesintilerini sona erdirecek.

Denizli Su ve Kanalizasyon İdaresi (DESKİ) Genel Müdürlüğü, modern altyapı hamleleriyle ilçede uzun yıllardır süregelen su kesintileri sorununu ortadan kaldırmayı hedefliyor. Eski deponun ekonomik ömrünü tamamlaması ve yetersiz kalması nedeniyle, yeni tesis yüksek kesimlerde su basınçlarını artırarak kesintisiz içme suyu sağlamak için inşa edildi.

Yeni içme suyu deposu, modern standartlara uygun bir şekilde inşa edilerek, Çameli’nin artan su ihtiyacını karşılayacak. Yüksek bir kotta konumlandırılan tesis, enerji kayıplarını en aza indirirken, su iletiminde ek pompa desteğine ihtiyaç duymadan daha dengeli bir basınçla hizmet verecek. Böylece, özellikle yüksek kesimlerde yaşayan vatandaşların uzun süredir yaşadığı basınç düşüklüğü ve su kesintileri sorunu tarihe karışacak.

Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, "Çameli ilçemizin geleceğine yönelik çok önemli bir projeyi tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu tesis, hemşerilerimizin en temel hakkı olan sağlıklı ve kesintisiz içme suyunu modern standartlarda güvence altına alıyor. Çameli’nin bugününe ve geleceğine can suyu olacak. Hayırlı olsun" dedi.