Çanakkale'de siyaset arenasında önemli bir gelişme yaşandı. AK Parti'nin Ayvacık, Bayramiç, Biga, Gelibolu ve Lapseki ilçe başkanları, geçtiğimiz aylarda istifa taleplerine karşı koymuşlardı. Ancak dün, AK Parti Genel Başkanvekili Mustafa Elitaş ile gerçekleştirdikleri görüşmenin ardından istifalarını sundular.

Başkanlar, yaptıkları açıklamada, görev süreleri boyunca destek veren tüm teşkilat mensuplarına ve hemşehrilerine teşekkür ettiklerini belirtti. "Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde, partimizin ve ülkemizin hedefleri doğrultusunda çalışmaya ve hizmet etmeye devam edeceğim" ifadeleriyle de gelecekteki hedeflerine vurgu yaptılar.

Bu istifalar, Çanakkale siyasetinde yeni bir dönemin başlangıcını müjdeliyor. Yerel halk, bu değişimlerin partinin geleceğine nasıl yansıyacağını merakla bekliyor. Çanakkale’nin nabzını tutmaya devam edeceğiz.