Denizli, genç dostu şehirler arasında öne çıkan bir başarıya imza attı. Türkiye'nin dört bir yanından gençlerin ihtiyaçlarını konuşmak üzere bir araya geldiği "I. Genç Dostu Kentler Yönetişim Zirvesi"nde, Denizli Büyükşehir Belediyesi, "Genç Dostu Kent: İyi Yönetişim Teşvik Ödülü"ne layık görüldü.
Bu ödül, gençlerin katılımını teşvik eden ve ihtiyaçlarını merkeze alan projeleriyle Denizli'nin bu alandaki kararlılığını göstermektedir. Türkiye Belediyeler Birliği'nin desteğiyle gerçekleştirilen zirvede, Denizli Büyükşehir Belediyesi'ni temsilen Gençlik Hizmetleri Şube Müdür Vekili Ümit Öztürk ve Gençlik Hizmetleri Birim Sorumlusu Bilge Naz Sak yer aldı.
Ödül, gençlerin karar alma süreçlerine doğrudan katılımını esas alan uygulamalarla elde edildi. Gençlerin projeleri tasarlayıp uygulamaları için gereken alanların yaratılması ve eşit fırsatlar sunulması, bu başarıda etkili olan unsurlar arasında yer aldı. Ayrıca, şeffaflık ilkeleri ve gençlik meclisi gibi katılımcı mekanizmaların önemi de vurgulandı.
Denizli, bu ödülle birlikte gençlerin sesine daha fazla önem veren bir şehir olarak adını duyurmaya devam edecek.