Denizli, ulaşım altyapısını güçlendirmek için önemli bir adım daha attı. Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı'na bağlı ekipler, toplamda 7 kilometre uzunluğunda ve 8 metre genişliğinde yeni bir yol inşaatına başladı. Bu proje, kırsal bölgeler arasındaki ulaşımı kolaylaştıracak ve tarımsal lojistiği hızlandıracak.

Ayrıca, güzergah üzerindeki dere yataklarında su geçişlerini sağlamak amacıyla 9 noktada büz yerleştirme işlemleri de gerçekleştiriliyor. Projenin tamamlanmasıyla birlikte, ilçeler arası bağlantıların güçlenmesi ve ulaşımın daha güvenli hale gelmesi hedefleniyor.

Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, ulaşım yatırımlarının şehrin her köşesinde devam ettiğini vurguladı. "İlçelerimiz arasındaki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Gömce-İmrallı yolumuz, dört ilçeyi birbirine bağlayan stratejik bir güzergah niteliği taşıyor. Bu yatırımla hem vatandaşlarımızın günlük yaşamını kolaylaştırmayı hem de üreticilerimizin ürünlerini pazarlara daha hızlı ve güvenli şekilde ulaştırmasını amaçlıyoruz" dedi.

Çavuşoğlu, Denizli’nin her noktasına eşit, kaliteli ve kalıcı hizmet götürmeye devam edeceklerini de sözlerine ekledi.