Denizli'de ulaşım altyapısına önemli bir katkı sağlamak için yeni bir proje hayata geçiriliyor. Denizli Büyükşehir Belediyesi, Baklan, Çivril, Bekilli ve Uşak’ın Karahallı ilçeleri arasında bağlantıyı sağlayacak Gömce-İmrallı yolunda yapım çalışmalarına başladı. Toplam 7 kilometre uzunluğundaki bu yol, hem güvenliği artıracak hem de konforlu bir ulaşım imkanı sunacak.
Yol çalışmaları sırasında, güzergah üzerinde bulunan dere yataklarında su geçişlerini sağlamak amacıyla 9 noktada büz yerleştirme işlemleri de gerçekleştiriliyor. Bu çalışmalar tamamlandığında, özellikle kırsal mahalleler arasındaki ulaşım kolaylaşacak, tarımsal faaliyetlerin lojistiği hızlanacak ve ilçeler arası bağlantı güçlenecek.
Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, projeye ilişkin yaptığı açıklamada, “İlçelerimiz arasındaki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Bu yatırımla hem vatandaşlarımızın günlük yaşamını kolaylaştırmayı hem de üreticilerimizin ürünlerini pazarlara daha hızlı ve güvenli şekilde ulaştırmasını amaçlıyoruz” dedi.
Denizli’nin her noktasına eşit ve kaliteli hizmet götürme hedefi doğrultusunda, bu gibi projelerin önemi bir kat daha artıyor. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte, bölge halkının yaşam standartları da yükselecek.