Derince’de, 300’e yakın sporcu, Derince Akademi Tekvando Spor Kulübü’nün düzenlediği geleneksel teşvik turnuvasında madalya için kıyasıya yarıştı. Bu heyecan dolu etkinlik, Derince Spor Salonu’nda gerçekleşti ve izleyiciler unutulmaz anlara tanıklık etti.

Turnuva, sabah saat 08:30’da yapılan tartı işlemleriyle başladı. 235 tekvandocu, 21 kick boks ve 44 jimnastik sporcusunun katıldığı organizasyonda, yarışmalar saat 10:00’da start aldı. Gün boyu süren nefes kesen mücadeleler, saat 15:00’teki final müsabakalarıyla zirveye ulaştı. Finaldeki gösteriler, izleyicilerden büyük alkış aldı.

Etkinliğe katılan protokol üyeleri arasında Derince Belediyesi eski başkan yardımcısı Kemal Bayraktar ve ASKF Başkanı Murat Aydın gibi isimler yer aldı. Turnuvanın sonunda, tüm sporculara madalya takdim edilirken, protokol üyeleri ve antrenörlere de plaket verildi. Kulüp Başkanı Tuncay Kavak, organizasyona katılan herkese teşekkürlerini iletti.

Özellikle çocuk sporcuların sergilediği gösteriler, salonda bulunan aileleri ve izleyicileri duygulandırdı. Herkesin heyecanla takip ettiği bu etkinlik, Derince’nin spor hayatına yeni bir soluk getirdi.