Aydın'ın Didim ilçesinde, Tarım ve Orman Bakanlığı'nın pestisit kontrol programı çerçevesinde önemli bir denetim gerçekleştirildi. Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, hasat öncesi salatalık ekili alanlarda detaylı incelemelerde bulundu.

Denetimler sırasında, ekipler salatalıklardan numuneler alarak laboratuvara gönderdi. Bu süreç, sağlıklı gıda üretimi adına atılan önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Didim ilçesinde yapılan bu kontroller, vatandaşların güvenilir gıdaya ulaşmasını sağlamak amacıyla belirli periyotlarla devam edecek.