Aydın Büyükşehir Belediyesi, yazı karşılamak için düzenlediği ‘Yaza Merhaba Konserleri’ ile Didim’de vatandaşları bir araya getirdi. Başkan Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde gerçekleştirilen etkinlikte, sevilen müzik grubu Kolpa sahne aldı.
Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde yoğun bir katılımla gerçekleşen konserde, Kolpa’nın unutulmaz şarkıları Didimliler için yankılandı. Konser alanını dolduran vatandaşlar, müziğin ritmiyle yaz akşamının tadını çıkardı. Katılımcılar, etkinliği düzenleyen Başkan Çerçioğlu’na teşekkürlerini ilettiler.
Yaza Merhaba Konserleri, Aydın genelinde devam edecek. Bir sonraki etkinlik ise 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park’ta gerçekleştirilecek. O etkinlikte, sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak ve konser saat 21.30’da başlayacak.