Menteşe'nin kırsal Doğanköy Mahallesi'nde yaşanan su kesintilerine son vermek için önemli bir adım atılıyor. Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) ekipleri, bölgedeki içme suyu altyapısını yenileme çalışmalarına başladı.

Ekonomik ömrünü tamamlayan su isale hatları, sık sık arızalara ve su kesintilerine neden oluyordu. Bu nedenle, 36 abonenin sağlıklı içme suyuna ulaşabilmesi için yaklaşık bir kilometre uzunluğundaki su isale hattı yenilenecek. MUSKİ Genel Müdürlüğü, bu çalışmanın vatandaşların yaşam kalitesini artıracağını ve su kesintilerini en aza indireceğini duyurdu.

Doğanköy Mahallesi Değirmen Mevkii'nde gerçekleştirilen yenileme çalışmalarıyla birlikte, bölgedeki arızaların önüne geçilmesi hedefleniyor. MUSKİ, il genelinde altyapı yatırımlarına büyük önem verdiklerini, bu tür projelerin devam edeceğini vurguladı.

Bütün bu çalışmalar, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın talimatları doğrultusunda, halkın ihtiyaçlarına cevap vermek amacıyla sürdürülüyor. Doğanköy'deki su isale hattının yenilemesi tamamlandığında, vatandaşların kesintisiz içme suyu hizmetine ulaşması sağlanacak.