Altay altyapısından yetişen Emre Tangeldi, siyah-beyazlı kulüple olan sözleşmesini feshettiğini duyurdu. Genç oyuncu, sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklamada, kulüpten ayrıldığını belirtti. Bu ayrılık, Altay'da beklenen bir gelişme olarak kaydedildi.
Geçtiğimiz günlerde alacaklarının ödenmemesi nedeniyle kulübe ihtarname gönderen Tangeldi, yaptığı yazılı açıklamada, "Altay forması altında geçirdiğim 7 yıl boyunca desteklerini, emeklerini ve dostluklarını esirgemeyen tüm takım arkadaşlarıma, teknik ekibimize ve kulüp çalışanlarımıza içtenlikle teşekkür ederim. Birlikte ortaya koyduğumuz emek ve paylaştığımız anılar benim için her zaman özel bir yere sahip olacak" ifadelerine yer verdi.
Ayrıca, Altay taraftarına da teşekkür eden Tangeldi, "Bu süreç boyunca her koşulda yanımızda olan ve desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Büyük Altay taraftarına ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum" diye ekledi. Emre Tangeldi'nin bu ayrılığı, Altay camiasında büyük bir üzüntüyle karşılandı.