Eskişehir'de düzenlenen Gençler Türkiye Birinciliği yarışmalarında, Erdekli genç atletler büyük bir başarıya imza attı. U-18 Kategorisi sporcusu Zülal Gültepe, 200 metre dalında Türkiye birincisi olurken, Yağız Celal Delice de Türkiye ikincisi olarak döndü. Bu başarı, Erdek'in spor alanındaki potansiyelini bir kez daha gözler önüne serdi.

24 Haziran 2026 tarihinde gerçekleşen yarışmada, Zülal Gültepe, kendisinden 3 yaş büyük sporcularla mücadele etti. Hızla koşarak Avrupa Yıldızlar Barajı’nı geçmeyi başaran Gültepe, hem kulübünü hem de Erdek’i gururlandırdı. Aynı yarışmada, Yağız Celal Delice de kendisinden 2 yaş büyük sporcularla yarışarak, kişisel en iyi derecesini yaparak Türkiye ikincisi olmayı başardı.

Erdek’in genç atletleri, kulüplerine ve kendilerine destek olan Bandırma Kültür Eğitim Vakfı’na teşekkür ederek, gelecekteki hedeflerine daha kararlı bir şekilde ilerleyeceklerine söz verdiler. Bu başarıları, hem Erdek'in spora verdiği önemi hem de gençlerin azmini göstermesi açısından büyük bir anlam taşıyor.