Gökçeada Kaymakamı Osman Acar, Eşelek Köyü’nü ziyaret ederek köy halkıyla bir araya geldi. Vatandaş odaklı yönetim anlayışıyla gerçekleştirilen bu buluşmada, Kaymakam Acar, köy sakinlerinin sorunlarını dinleyerek çözüm önerileri sundu.

Toplantı, Eşelek meydanında gerçekleştirildi ve adeta bir halk gününe dönüştü. Yerel halkın yoğun ilgi gösterdiği bu etkinlikte, Kaymakam Acar, Gökçeada’nın Türkiye'nin en gözde turizm merkezi olma hedefini vurguladı.

Köyün altyapısına yönelik süregelen çalışmalar hakkında bilgi veren Acar, Eşelek ve adanın diğer köylerinde yapılacak yatırımların önemine değindi. "Altyapı ve üstyapı çalışmaları ile köylerimizin ihtiyaçlarını gidermeye devam edeceğiz. Hedefimiz, Gökçeada’yı sürdürülebilir turizm anlayışı ile ülkemizin en gözde destinasyonu haline getirmektir" şeklinde konuştu.

Ayrıca, önümüzdeki dönemde köyde gerçekleştirilecek projeler hakkında da bilgilendirmelerde bulunan Kaymakam Acar, köy halkının taleplerini dikkate alarak çözümler üreteceklerini belirtti. Ziyaret, sıcak bir atmosferde gerçekleşen hatıra fotoğrafları ile son buldu.