Galatasaray’ın 26. şampiyonluk kupası, İzmir’de büyük bir coşkuyla karşılandı. Yenilenen İzmir Galatasaraylılar Lokali, taraftarların yoğun katılımıyla törenle açıldı.
Şampiyonluk kutlamaları çerçevesinde, İzmir Kordon’da yer alan İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılışı yapıldı. Etkinlikler, Atatürk Anıtı’na çelenk bırakılmasıyla başladı. Ardından, Mövenpick Otel’de şampiyonluk kupası taraftarlarla buluşturuldu.
Kupa, İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz ve Viltur Yönetim Kurulu Başkanı Oğuz Özkardeş tarafından salona getirildi. Taraftarlar, kupayla birlikte fotoğraf çektirerek şampiyonluk sevincini paylaştı.
Yenilenen lokal binasının açılışı, protokol üyelerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Kurdele kesiminden sonra Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu ve etkinlikler Geleneksel Pilav Günü ile devam etti. Dernek Başkanı Eşref Uraz, yaptığı konuşmada bu şampiyonluk sevincinin camiayı bir araya getirdiğini vurguladı.
Uraz, lokal binasının bağışçılar sayesinde yenilendiğini ve yeniden hizmete açılmasının önemli bir kazanım olduğunu belirtti. Etkinlikler, taraftarların yoğun ilgisi sayesinde büyük bir başarı ile sona erdi.