Gelecek Partisi Adapazarı İlçe Başkanlığı'nın 3. Olağan Kongresi, bugün saat 13.30'da İl Başkanlığı Toplantı Salonu'nda gerçekleştirildi. Tek liste ile gidilen kongrede mevcut İlçe Başkanı Faruk Albay, delegelerin desteğini alarak yeniden ilçe başkanlığı görevine seçildi.

Kongrede partililere hitap eden Albay, görev sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulunarak yeni dönemin kendisi açısından son dönem olacağını belirtti. Albay, "Nasipse bu benim Gelecek Partisi Adapazarı İlçe Başkanlığı görevindeki üçüncü ve son dönemim olacaktır. Bu meşakkatli yıllar içerisinde benimle birlikte samimiyetle yol arkadaşlığı yapan geçmiş dönemlerdeki ve önümüzdeki üç yıllık dönemde beraber çalışacağımız tüm dava arkadaşlarıma teşekkür ediyorum" dedi.

Yeniden başkan seçilen Faruk Albay, kongrenin ardından yeni yönetim kurulu ile birlikte önümüzdeki dönemde Adapazarı'nda parti çalışmalarını sürdürecek. Partililer, Albay'ın liderliğinde yeni projeler ve hedeflerle yola devam etmeye hazır olduklarını vurguladı.