Gelibolu'da bu yıl Muharrem ayı coşku ve birlik içinde kutlandı. Gelibolu Belediyesi, 5 bin kişiye aşure ikramında bulunarak, bu özel geleneği hemşehrileriyle paylaştı.
Etkinlikte bir araya gelen vatandaşlar, aşurenin tadını çıkarırken, Belediye Başkanı Ali Kamil Soyuak, Muharrem ayının önemine vurgu yaptı. Başkan Soyuak, "Aşure, farklılıkların bir araya geldiğinde nasıl bir zenginlik oluşturduğunun en güzel sembolüdür. Bu geleneği yaşatmanın mutluluğunu yaşıyoruz," diyerek birlik mesajı verdi.
Gelibolu'da düzenlenen bu anlamlı etkinlik, hemşehrilerin bir araya gelmesini sağlarken, toplumsal dayanışmanın en güzel örneklerinden birini sergiledi.