Hayat Şifa Hastanesi, 30. kuruluş yıl dönümünü coşkulu bir törenle kutladı. Pendik’te gerçekleşen etkinliğe Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat, Pendik Kaymakamı Mehmet Yıldız ve Pendik Belediye Başkanı Ahmet Cin gibi önemli isimler katıldı. Törenin ana temasında, hastanenin sağlık alanındaki katkıları ve yeni yatırımların önemi vurgulandı.
Hastanenin Yönetim Kurulu Başkanı Uzm. Dr. Ahmet Özkul, geçmişteki küçük bir poliklinik olarak başlayan yolculuklarının, bugün Türkiye’nin önemli sağlık markalarından biri haline geldiklerini gösterdiğini ifade etti. İstanbul Pendik Şifa Hastanesi’nin her ay 10 bin, yılda ise 100 binin üzerinde hastaya sağlık hizmeti sunduğunu belirten Özkul, yıllık olarak yaklaşık 6 bin cerrahi işlem gerçekleştirdiklerini aktardı.
Özkul, hastanenin 20’den fazla branşta 35 uzman doktor ve 140’dan fazla sağlık profesyoneli ile hizmet verdiğini, ayrıca son yatırımlarla teknolojik altyapılarını güçlendirdiklerini ve Sağlık Bakanlığı kalite puanlarını 94’e yükselttiklerini vurguladı. Sağlık turizmi açısından Pendik’in stratejik bir lokasyon olduğuna dikkat çeken Özkul, Sabiha Gökçen Havalimanı’nın avantajları sayesinde küresel pazarda daha etkin bir rol oynamayı hedeflediklerini kaydetti.
Törende söz alan Pendik Kaymakamı Mehmet Yıldız ve Pendik Belediye Başkanı Ahmet Cin, hastanenin 30. yılını kutlayarak yeni ünitelerin hayırlı olmasını dilediler. Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat, Türkiye’nin sağlık alanındaki gelişiminden bahsederek, Cumhurbaşkanı’nın liderliğinde sağlıkta devrim yaşandığını vurguladı. Ayrıca, Türk sağlık hizmetinin kalitesinin uluslararası alanda nasıl tanındığını ifade etti.
Törenin sonunda, Uzm. Dr. Ahmet Özkul, Bakan Bolat’a teşekkür plaketi sundu. Açılışın ardından yeni üniteler gezildi ve sağlık turizmi kapsamında İngiltere’den gelen bir hasta ziyaret edildi.