Manisa Büyükşehir Belediyesi, Türk müziğinin duayenlerinden İlhan Şeşen’i doğum gününde düzenlediği özel bir etkinlikle andı. Yunusemre ve Şehzadeler Belediyeleri'nin katkılarıyla gerçekleştirilen anma gecesi, sanatçının sevenlerini bir araya getirdi.

Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu Uğur Mumcu Sahnesi'nde gerçekleşen programda, sanatçının hayatına dair anılar da paylaşıldı. Etkinliğe; Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Ulaş Aydın ve çok sayıda sanatsever katıldı. Program, İlhan Şeşen’in Sunay Akın ile yaptığı bir röportajın gösterimiyle başladı. Bu röportajda, Şeşen’in Manisa’daki çocukluk yıllarından ve “Manisa Tarzanı” olarak bilinen Ahmet Bedevi ile olan anılarından kesitler dinleyicilere sunuldu.

Etkinlikte sahne alan Grup Gündoğarken, “Hâl ve Gidiş” adlı dinletisiyle İlhan Şeşen’in müzikal mirasını yaşattı. Burhan ve Gökhan Şeşen, sanat hayatlarından ve babaları İlhan Şeşen ile paylaştıkları anılardan bahsederek, izleyicilere güzel bir gece yaşattı. Programın sonunda, Grup Gündoğarken üyelerine çiçek takdim edildi.

Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, etkinliğin sonunda yaptığı konuşmada, “Harika bir programdı. Hemşehrimiz İlhan Şeşen’i bize çok iyi şekilde yaşattılar. Unutmadıkça yaşatırız, unutulmadıkça yaşarız. Bu gece İlhan Şeşen’in unutulmadığını gördük” dedi.

Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Ulaş Aydın ise, “Manisa artık kültürüyle, sanatıyla yaşayan bir şehir. İlhan Şeşen’i dolu bir salonda hep birlikte anmak, onun güzel şarkılarını dinlemek bizi mutlu etti. Kültüre ve sanata sahip çıkmak için çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.