Aydın'ın İncirliova ilçesinde, bereketli bir incir sezonunun başlangıcı dolayısıyla protokol üyeleri, incir ağaçlarına sembolik olarak ilek astı. Bu önemli etkinlik, Erbeyli İncir Araştırma Enstitüsü'nde düzenlendi ve ilçe halkı tarafından ilgiyle takip edildi.

İncirlerin ağaçtan dökülmemesi ve olgunlaşması için büyük önem taşıyan ilekleme çalışmaları, bu yıl da üreticiler tarafından titizlikle yürütülüyor. Etkinliğe katılan İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, incir ağaçlarına ilek asarak, bereketli bir sezon temennisinde bulundu. Başkan Kaya, üreticilere Erbeyli İncir Araştırma Enstitüsü'nden yararlanmaları konusunda çağrıda bulundu.

“İncirliovamızın sembol ürünü, cennet meyvemiz incirimizde daha kaliteli ve yüksek verimli bir sezon geçirmek için doğru zamanda ve sağlıklı ilekleme büyük önem taşıyor” diyen Kaya, tüm üreticileri enstitüye davet etti. Üreticilerin emeklerinin karşılığını alarak bol kazançlı bir sezon geçirmelerini dileyen Kaya, etkinliğe katılan herkese teşekkür etti.

Etkinlik, Erbeyli İncir Araştırma Enstitüsü Müdürü Mehmet Özkul ve kurum personelinin yanı sıra İlçe Jandarma Komutanı Hasan Çelik, İlçe Milli Eğitim Müdürü Sadık Yavuzkan ve Erbeyli Mahallesi Muhtarı Tunç Aydın gibi birçok önemli ismin katılımıyla gerçekleştirildi. İncir sezonunun tüm üreticiler için hayırlı olmasını dileyen Başkan Kaya, enstitü personeline de teşekkür etti.