Bursa'nın İnegöl ilçesinde, yola dökülen mazot nedeniyle meydana gelen iki ayrı motosiklet kazası, çevredeki güvenlik kameralarına yansıdı. Olayda toplamda 3 kişi yaralandı.
Olay, Kemalpaşa Mahallesi Mahmutesatbey Caddesi'nde saat 13.00 sıralarında gerçekleşti. İddiaya göre, bir araçtan yola mazot döküldü ve bu durum kaygan bir zemin oluşturdu. İlk kaza, sürücü Mehmet Y. (46) yönetimindeki motosikletin kaygan yolda kontrolden çıkarak devrilmesiyle yaşandı. Bu kazada, sürücü ve arkasındaki yolcu Serpil Y. (39) yaralandı.
Aynı cadde üzerinde kısa bir süre sonra ikinci bir kaza daha meydana geldi. Sürücü Hakan H. (23) yönetimindeki başka bir motosiklet, yola dökülen mazot nedeniyle devrildi. Bu kazada da sürücü yaralanarak hastaneye kaldırıldı. Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralılar, İnegöl Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı ve durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Peş peşe yaşanan bu kazalar, bir iş yerinin güvenlik kameraları tarafından kaydedildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı ve vatandaşlar, özellikle bu tür kazaların önlenmesi için dikkatli olunması gerektiğini vurguladı.