İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, ilçe genelinde gerçekleştirdiği rutin denetimlerle manav işletmelerini mercek altına aldı. 28 manavdan 11’i hakkında idari yaptırım uygulandı.

Zabıta ekipleri, gıda güvenliği ve halk sağlığını korumak amacıyla yoğun bir mesai harcıyor. Son olarak, İnegöl’deki manav işletmelerini denetim için sahaya indiler. Ekipler, 28 manav işyeri üzerinde detaylı incelemeler yaptı.

Denetimlerle ilgili yapılan açıklamada, “İlçemizde faaliyet gösteren manav işletmelerine yönelik denetimler tamamlanmıştır. Mevzuata aykırılık tespit edilen 11 işyeri hakkında idari yaptırım uygulanmıştır. İşletmelerin ruhsatları, fiyat etiketleri, hijyen koşulları ve kamusal alan işgali gibi konularda kontroller yapılmış, gerekli uyarılar işletmecilere iletilmiştir.” denildi.

Kurallara uyan tüm esnaflara teşekkür eden Zabıta Müdürlüğü, denetim faaliyetlerinin devam edeceğini bildirdi. Bu tür denetimlerin halk sağlığı ve güvenliği açısından büyük önem taşıdığı vurgulandı.