İzmir’in güzel ilçesi Foça, bir kez daha trafikteki gerilimlerle gündeme geldi. Her gün yeni bir kavganın yaşandığı yollarda, bu sefer şerit ihlali yüzünden bir kadın sürücü, dikkatleri üzerine çekti.

Önceki gün, Foça'da meydana gelen olayda, başka bir sürücü şerit ihlali yapınca, bu duruma sinirlenen kadın sürücü, aracından inerek tepki gösterdi. Ancak tepkisi burada kalmadı; tartıştığı sürücünün otomobiline tekme atarak öfkesini dışa vurdu.

O anlar, o sırada yolda bulunan bir başka sürücü tarafından cep telefonuyla kaydedildi. Kısa sürede sosyal medyada yayılan bu görüntüler, kullanıcıların dikkatini çekti. Birçok kişi, kadın sürücünün bu davranışını abartılı buldu.

Foça’da yaşanan bu olay, trafik kurallarının ihlalinin ne kadar ciddi sonuçlar doğurabileceğini bir kez daha gözler önüne serdi. Şehirdeki trafik kavgaları, artan cezalarla birlikte hala devam ediyor.