İstanbul'un Kağıthane ve Sarıyer ilçelerinde, 23-24 Haziran 2026 tarihlerinde planlı su kesintisi yaşanacak. Kağıthane-Çeliktepe isale hattındaki bağlantı çalışmaları nedeniyle, bu süreçte bazı mahalleler su alamayacak.

Kesinti, 23 Haziran Salı günü saat 14.00'te başlayıp, 24 Haziran Çarşamba günü saat 04.00'te sona erecek. Kağıthane İlçesi'nde Merkez, Hamidiye, Yahya Kemal ve Seyrantepe Mahalleleri ile Sarıyer İlçesi'nde Ayazağa ve Huzur Mahalleleri bu kesintiden etkilenecek.

Yetkililer, su kesintisiyle ilgili olarak, bölgede yaşayan vatandaşların olumsuz etkilenmemeleri için gerekli tedbirleri almaları konusunda uyarılarda bulundu. Çalışmalar tamamlandığında, suyun kademeli olarak yeniden verilmeye başlanacağı bildirildi.