Kapaklı'da Muharrem ayının 6. günü, Zeynebiye Gençlik Hareketi Merkezi (ZGHM) tarafından anlam dolu bir anma programı gerçekleştirildi. Karaağaç Mahallesi'ndeki İmam Ali Camii'nde düzenlenen bu etkinlikte yoğun bir katılım gözlemlendi. Kapaklı Belediye Başkanı Mustafa Çetin ve yerel siyasi temsilcilerin yanı sıra, İstanbul'un çeşitli ilçelerinden de ehlibeyt dostları katıldı.

Etkinlik, saat 18.30'da misafirlere sunulan yemek ikramıyla başladı. Ardından, caminin alimi şeyh Arif Taşdemir tarafından Kuran-ı Kerim tilaveti okundu. İmam Ali Cami Derneği Başkanı Muhammet Ünlü, bu anlamlı programın gerçekleştirilmesinde destek veren Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Candan Yüceer'e teşekkür ederek, birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Zeynebiyye Hareketi Gençlik Merkezi Başkanı Hasan Şapullu, anma programında yapılan konuşmalarda, Hz. Hüseyin’in hayatının öneminin altını çizdi. Caferilik İnancını Tanıtma Araştırma ve Eğitim Derneği (CAFERİDER) Başkanı Hasan Babur, Kerbela'nın tarihsel sürecinin iyi analiz edilmesi gerektiğini vurguladı. “Hz. Hüseyin’in misyonunu tanımak ve bu inancı yaşamak zorundayız” dedi.

Kapaklı Belediye Başkanı Mustafa Çetin de, “Bu yıl 1400 yıllık yasın yıldönümünde sizleri burada görmekten memnuniyet duyuyorum” diyerek, birliğin önemine dikkat çekti. Anma programı, dualar ve mersiyelerle devam etti. Katılanların gözyaşları eşliğinde, Hz. Hüseyin’in hatırası bir kez daha yaşatıldı.