Basketbol Süper Ligi'nde 52 yıldır mücadele eden Karşıyaka, yeni sezon öncesi büyük bir tehlikeyi atlattı. Geçen sezon son maçta aldığı mucizevi galibiyetle küme düşmekten kurtulan yeşil-kırmızılılar, puan silme cezasından da kurtuldu.

Özel bir denetim şirketince gerçekleştirilen mali denetim raporu, Basketbol Federasyonu'na sürenin sona erdiği 19 Haziran Cuma günü teslim edildi. Yeni yönetim, takımın gerekli kriterleri yerine getirmediği için eksi 1 puanla sezona başlama tehlikesini engelleyerek, taraftarlarının içini rahatlattı.

Karşıyaka'nın yeni yönetimi, bu hafta içinde Başkan Yiğit Tusder'in direktifleri doğrultusunda basketbol şubesinin yönetimini belirleyecek. Yönetim belirlendikten sonra ise, sözleşmesi sona eren Antrenör Ahmet Kandemir ile oturulacak.