Finike’nin sevilen Kaymakamı Musa Kazım Çelik’e, Kıbrıs gazileri tarafından anlamlı bir veda ziyareti gerçekleştirildi. Uşak'ın Banaz ilçesine atanacak olan Çelik, ilçeye yaptığı katkılarla hepimizin kalbinde yer etti.
Kıbrıs Gazileri Ömer Benli, Mehmet Eskin, Orhan Coşkun ve Durmuş Ali Sarıca, Kaymakam Çelik’i makamında ziyaret ederek, bugüne kadar Finike’ye yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkürlerini sundular. Gaziler, yeni görev yerinde başarı dilediler.
Kaymakam Çelik, bu anlamlı ziyaretten dolayı gazilere teşekkür ederek, “Finike’de görev yapmaktan büyük onur duyduğumu ve bu güzel ilçenin her zaman gönlümde ayrı bir yeri olacağını belirtmek isterim” dedi. 2022 yılından beri Finike Kaymakamı olarak görev yaptığını ifade eden Çelik, ziyaretçilerle hoş bir sohbet gerçekleştirdi.