Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı, CHP’de yaşanan tartışmalara dair önemli açıklamalarda bulundu. Özellikle Özgür Özel’in yeni bir parti kurabileceği iddialarına ilişkin samimi sözler sarf eden Arıcı, "O’nunla geldim, O’nunla giderim" ifadelerini kullandı.
CHP’deki mutlak butlan kararı sonrası Aydın’daki siyasi hava giderek ısınırken, Arıcı’nın duruşu da dikkat çekti. Arıcı, Özgür Özel’in genel başkanlığı döneminde aday gösterildiğini hatırlatarak, "Özgür Özel neredeyse ben de oradayım" dedi.
Siyasette vefa duygusunun önemine vurgu yapan Koçarlı Belediye Başkanı, Kemal Kılıçdaroğlu ile hareket etmesinin mümkün olmadığını belirtti. "Seçilmiş Genel Başkanımız nerede olursa biz de orada olacağız" diyen Arıcı, yeni bir parti kurulması halinde de duruşlarının değişmeyeceğini kaydetti.
Bu açıklamalar, Koçarlı halkı için sadece siyasi bir mesaj değil, aynı zamanda yerel siyasetteki gelişmelere dair bir duruş sergiliyor. CHP’deki tartışmaların yerel yönetimlerdeki etkisi dikkatle izlenirken, Arıcı’nın bu çıkışı Aydın siyasetinde önemli bir yer tutuyor.