Kuşadası, doğanın büyüleyici renkleriyle arkeolojik unsurları bir araya getiren özel bir sergiye ev sahipliği yapıyor. Kuşadası Belediyesi İbramaki Sanat Galerisi’nde açılan "Doğadan Tabloya Dönüşenler: Doğa ve Arkeoloji" sergisi, sanatseverleri bekliyor.
Serginin kuratörü ve sanatçısı Songül Erbay, Türkiye'nin farklı bölgelerinde gerçekleştirdiği kazılardan edindiği deneyimlerle topladığı doğal malzemeleri, sabırla işleyerek sanata dönüştürdüğünü ifade etti. "Bu eserlerde kullanılan tüm materyaller doğadan toplandı. Her bir parçayı yıllar boyunca büyük bir özenle biriktirdim" diyen Erbay, eserlerinin sadece tablo olmadığını, derin hikâyeler barındırdığını vurguladı.
Songül Erbay, Kuşadası Belediyesi’nin sanata olan katkısına dikkat çekerek, "Bu serginin açılmasına katkı sağlayan ve emeğime değer veren Kuşadası Belediyesi’ne içtenlikle teşekkür ediyorum. Bu destek sayesinde yıllardır biriktirdiğim çalışmalarımı ziyaretçilerle paylaşma imkânı buldum" dedi. Sergi, 26 Haziran Cuma gününe kadar İbramaki Sanat Galerisi’nde sanatseverlerin ziyaretine açık kalacak.