Manisa’nın genç sporcuları, Kırklareli’nde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Bölge Müsabakaları’nda büyük bir başarıya imza attı. Manisa Hokey Kız Takımı, oynadığı 5 karşılaşmadan da galip gelerek Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkını kazandı.

Hokey Kız Takımı, sahada sergilediği etkili performans ile rakiplerine meydan okudu. Turnuvayı namağlup tamamlayan Manisa temsilcisi, bu süreçte bölge birinciliğini de elde etti. Sporcuların özverili çalışması ve takım ruhu, bu başarıda önemli rol oynadı.

Türkiye Şampiyonası öncesinde elde edilen bu başarı, sporculara moral kaynağı oldu. Manisa Hokey Kız Takımı, şampiyonada da başarılı sonuçlar almayı hedefleyerek hazırlıklarına devam ediyor. Şimdi tüm gözler, bu genç yeteneklerin Türkiye’deki performansına çevrildi.