Manisa'nın sağlık camiasında derin bir acı yaşanıyor. Manisa Şehir Hastanesinde görev yapan genç hemşire Songül Günay, hayatını kaybetti. Vefatı, ailesini ve tüm sağlık çalışanlarını derin bir yasa boğdu.
Songül Günay'ın ani kaybı, hastanede çalışan arkadaşları arasında büyük bir üzüntüyle karşılandı. Manisa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mehmet Fatih Zeren de taziye mesajı yayımlayarak, "Manisa Şehir Hastanesinde görev yapmakta olan çalışma arkadaşımız Hemşire Songül Günay'ın vefatını derin bir üzüntü içerisinde öğrenmiş bulunmaktayım. Merhumeye Allah'tan rahmet, ailesine ve sağlık camiamıza başsağlığı dilerim," ifadelerini kullandı.
Bu acı haber, Manisa'da hemşirelik mesleği için bir kayıp olarak görülüyor. Songül Günay, genç yaşına rağmen birçok hastaya şifa olmuş, mesleğini büyük bir özveriyle icra etmiştir. Sağlık camiası, onun hatırasını hep yaşatacak.