Balıkesir'in Manyas ilçesinde, Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Manyas Meslek Yüksekokulu'nun 11. dönem mezunları, muhteşem bir törenle diplomalarını aldı. Manyas İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü Spor Salonu'nda gerçekleştirilen etkinlik, katılımcılara unutulmaz anlar yaşattı.

Törene Manyas Kaymakamı Mustafa Salih Bayram, Manyas Belediye Başkanı Ahmet Duru, Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Boz ve birçok protokol üyesi katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan etkinlik, protokol konuşmalarıyla devam etti.

Okul birincisi Gülşah Altuner, mezuniyet kütüğüne ismini çakarak büyük bir onur yaşadı. Mezun öğrenciler adına konuşma yapan Altuner, plaketini Manyas Kaymakamı ve Rektör'ün elinden aldı. Törende Sosyal Güvenlik, Sağlık Kurumları İşletmeciliği, Özel Güvenlik ve Koruma ile Bankacılık ve Sigortacılık programlarından dereceye giren öğrencilere de başarı belgeleri takdim edildi.

Renkli anlara sahne olan bu özel günde, mezun öğrenciler keplerini havaya atarak yeni hayatlarına merhaba dedi. Manyas, mezuniyet coşkusuyla dolup taştı.