Milli Eğitim Bakanı Prof. Dr. Yusuf Tekin, Sakarya'da düzenlenen 'Huzur ve Kardeşlik Yürüyüşü'nde öğretmenlerle bir araya geldi. 'Aynı Yolda, Aynı Umutla' mottosuyla gerçekleştirilen bu etkinlik, öğretmenlerin hem mesleki hem de kişisel gelişimlerini desteklemeyi hedefliyor.

Etkinlik, öğretmenlerin doğayla iç içe bir ortamda hem fiziksel aktivite yapmalarını sağlarken, aynı zamanda yoğun eğitim öğretim yılının ardından ruhsal olarak yenilenmelerine de olanak tanıdı. Milli Eğitim Bakanı Tekin, yürüyüş sırasında öğretmenlerle birlikte olmanın mutluluğunu paylaşarak, 'Birlikte atılan her adımın, eğitim yolculuğumuza güç kattığına inanıyorum' dedi.

Yürüyüş, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin temel yaklaşımlarından çevre okuryazarlığı ve sağlıklı yaşam kültürünü desteklemek amacıyla yapıldı. Bakan Tekin, etkinliğin sonunda öğretmenler arasında kurulan dayanışma ve iletişimin eğitim camiasına katkı sağladığını vurguladı. Etkinlik, hatıra fotoğraflarıyla son buldu ve öğretmenlerin sosyal ve sportif faaliyetlere katılımını teşvik etti.